sniph

Ramlade över en helt ny grej för mig häromdagen - en prenumeration på parfym! 
Hur coolt? 
Och smart? 
 
Jag gillar parfymer, blir bortskämd med en ny flaska från Andreas då och då. Gillar att upptäcka nya dofter samtidigt som jag har mina favoriter som jag alltid återvänder till
 
Hos Sniph väljer man en doftkollektion och så kommer det en spännande doft i brevlådan. Jag väntar som bäst på min första leverans och är superspänd. Jag valde kollektionen Clean, som beskrivs som parfymer som "bara funkar, rakt upp och ner" och "med fokus på solmogen citrus, sydfranska fikon, fräscht päron och finaste mysken". De har även ett doftqiuz man kan ta för att hitta "sin" kollektion. 
 
En prenumeration kostar 99 kronor eller 159 kronor per månad, beronde på hur stor flaska man önskar. Jag valde den mindre för 99 kronor, som är på 4 ml och beräkas räcka halva månaden. Det är för att jag varierar mina parfymer. Utifrån kläder, humör och väder blir det olika dofter.
 
Har någon provat? 
#1 - - Lillstrumpa:

Hade aldrig hört talas om det! Låter som en kul ide! Berätta sen om det är bra och värt det :)