klagomur

It's killing me. Detta med att efter ha jobbat tre dagar, vilka innebär uppstigning 05:30, ha nattpasset eftersom Andreas ska upp till jobbet imorgon bitti. Ibland flyter det på skitbra och Liten somnar gott efter nattmatningen. Men ibland är det som nu. En hysterisk unge som är missnöjd med allt och totalvägrar att somna. Fast att han är så trött att ögonen går i kors. Själv är jag så trött att tålamodet har gömt sig någonstans och magonda gör att jag knappt kan sitta. Men, ändå sitter jag här. I världens sämsta ställning för min rygg mitt på golvet i ett nedsläckt vardagsrum med en Liten hysteriskt viftande och tåjagande på en filt intill. It's killing me.
#1 - - Lillstrumpa:

Forstar att det ar jobbigt men det ar bara att bita ihop! Snart ar han sa stor att du onskar han var liten och vaken igen! KRam