Q outlet

Inredaren i mig har haft highlife senaste nätterna. Jag har drömt att jag har köpt ett hus. Fyra rum och kök har huset, fördelat på två våningar. Boyta på 130 kvadrat.

Bottenvåningen består av ett grovkök med plats för tvättmaskin och sånt, en stooor hall, lilla toaletten, ett stoooort kök (som blir större för ena väggen ska flyttas) och ett vardagsrum som blir liiiite mindre för att köket blir större. Dessutom har köket ett gå-in-skafferi. Ett gammalt hederligt skafferi! Övervåningen består av en möblerbar hall, badrummet och ett större sovrum och två mindre. Lägg där till en lagom stor tomt, med en vindtorka så jag kan hänga ut tvätten!

En rolig dröm. Jätterolig dröm.

Ännu roligare blev det när jag besökte Q outlet i Kungsör igår. Herrejävlar vad jag kunde ha handlat - en skitsnygg spegel, coola gungstolar, kuddar, brickbord och en massa plock. Grejer överallt. Kom hem med ett brickbord, till sovrummet. Bild när det är på plats kommer. 

Fredagens tips: Q outlet!
#1 - - puffin:

Det bara att leta då, nu när du vet hur det ser ut.

Simonstorp eller Norrköping??

#2 - - Lillstrumpa:

Verkar som du kommer bli husagare snart!

Med sana detaljer sa vet du ju iallafall vad du vill ha!!