thai II

Haft ytterligare en dag pa stranden. Sa nu ar man harligt rod och har for litet skinn... hehe.. Tag en langtailbat till Phra Nang, som ska vara en av varldens tre vackraste strander... Och det var magiskt fint! Vilket vatten, klart och turkosgront. Markliga klippor och Princess Cave - en grotta tillangad en fruktbarhetsgudinna. Sa grottan var full med trasnoppar. =)

Sitter och vantar pa frokan A och Peter som har varit till skraddaren och optikern. Nu vantar mat och lite goda drinkar. Och lite shopping, hehe! Kopte en klanning pa Phra Nang. 80 kr (260 baht). det var lite dyrt men kvinnan hade ingen mer vaxel. jaja...


Judit: Klart att det ar dyrare har under hogsasongen... At kycklingspett igar som kostade 80 baht men annars ar det over 100 man far betala. Och jag har bara druckit pineapple-, mango- och watermelonshakes idag. HERREGUD so gott! Mellan 30-40 baht kostade dom pa stranden. Och det var enbart frukt, sa naturligt det bara kan bli... gott! gott! gott!

ciao fran ett fantastiskt stalle!
#1 - - Judy:

Ooooh, så underbart! Vet du jag är själsligt med er nu för jag har just fått hem 176 bilder från Thailand som jag ska klistra in i ett stort elefantalbum som jag köpte i Thailand. Så jag upplever allt det underbara igen : )))

#2 - - puffin:

Tycker det låter dyrt och väldigt jobbigt att vara där...

Vad är det för fel på Lidlkorv...och snöstorm???

VA, SÄG DET!!!!!!

#3 - - pingen:

Skärpning, för faan,Hanna! Käka lite vilt och vågat, skorpioner, hamstrar och feta grodor. Sluta larva med träsnoppar och dylikt snusk. På det farliga käket. I´m waiting...

Pingen

#4 - - eremo:

mys mys!!! jag börjar räkna ner nu. ska ta mig iväg o växla lite baht nån dag. fortsätt blogga. så kul o läsa om vad ni gör.