jag önskar mig...

Om tre verkor blir jag ännu äldre. Födelsedagen kommer dessutom tillbringas i textfabriken, fredag och allt! Någon som är sugen på en öl eller två på fredagskvällen i Katrineholm den 24:e?! Hojta till!!

Jag gillar inte att bli äldre men jag tycker verkligen om paket! :) I år önskar jag mig följande:

* AnnaViktorias dalahästar. Alla utom randig och svart är varmt välkomna!
* Iittalas vinglas i serien Essence. 6 vitvin- och 6 rödvinsglas, tack :)
* Bidrag till Köpings Katthem, Djurskyddet Köping. Sätt in minst 50 kr på postgiro 39 15 48-5, och skriv som ocr: "fr. fadder Hanna Borglund". Och mejla mig också om ditt bidrag. Tack snälla!

Grattis till mig :)
#1 - - puffin:

jag kör på katthemmet....

#2 - - Julle:

Synd att jag är upptagen med att avnjuta familjens julklapp (Big Comedy) den dagen.

Men vi ses ju inte så långt dessförinnan, vi får "fira" då!

#3 - - Lillstrumpa:

Vinglasen ar sa fina!

Synd bara att man inte har rad... Sa tyvarr far du inte dom i ar ;)

#4 - - hanna:

Puffin: Förstod det...



Julle: Klart som faen att vi ska fira då!!



Lillstrumpa: Vaddå råd? Du eldar ju tusenlappar när du fryser...(har £ så stora sedlar, förresten?!)

#5 - - Lillstrumpa:

Haha, yeah right! Vet inte, jag har aldrig sett storre an £100 sedlar... Har ju inte ens rad att elda £1 sedlar :)