festen i uddevalla

Långbord. Kalasgod mat [potatisgratäng, quornfilé till mig och kött till alla andra, svampsås och sallad] + vin/öl. Gigantiskt presentbord till Jessica och Veronica. Kaffe och avec. Tipspromenad om födelsedagsbarnen, som mitt lag vann. Dans. Skratt. En nykter Hanna. En full Andreas :) Thaillandssnack med fröken A och Peter. Tal av Sara. Presentöppningar. Ännu mer dans. Skratt. Hemma i Jonas lägenhet strax efter 03. Jag sov i soffan, Andreas på madrassen.

Jag hade skitroligt. Dansade så jag har träningsvärk. Skrattade så jag har träningsvärk. Tejerna blev ordentligt firade!

1. 2. 3. 4.
5. 6. 7.
8.
9. 10.
1. Tillvaron blir alltid lite uppåner med Peter
2. Peter och fröken A
3. Jonas och Tommy vars flickvänner Jessica och Veronica fyllde
4. Midsommarvärdinnan Sara höll tal
5. Presentöppning. Jonas assisterar Jessica och Veronica
6. Nej, Jessica försöker inte slå sin svägerska, utan de dansar bara
7. Jag och Andreas
8. Många var bjudna till Skansenstugan i Uddevalla
9. En skål med Thailandsgänget
10. Peter och Tommy i en ljuv dans
#1 - - Judy:

Oooooooooooh mitt hjärta brister... hade så gärna varit med!!! Saknar alla!