hur gick det då?

Imorgon säger vi ’tack och hej’ till 2022. Ännu ett år till handlingarna, ett år som jag inte har orkat summera här. Kanske det sker senare. Eller inte alls. 

Tänkte i alla fall summera mina önskningar jag hade inför 2022, kommer ni ihåg? 

Jag vill lära mig att steka pannkakor.
✔️ Check på den. Det har jag lärt mig!


Jag vill lära mig att trixa med bollen till 10!

❌ Nope, inte lärt mig. Har inte heller tränat nämnvärt på det. 


Jag vill jobba upp min läskondition. 

➗ nja, är väl betyget. Målet om en bok per månad är inte uppfyllt i år. Mer om det i ett senare inlägg. Jag är nöjd med de böcker jag läst! 


För att genomföra Vansbrosimningen på ett smart och roligt sätt vill jag prioritera styrketräning en gång i veckan på gymmet

❌ Nej och nej. Det blev inget Vansbro pga trasigt knä. Inte heller har stryketräning prioriterats under året. Träningen överlag detta år har varit dåligt, pga knähelvetet. 


Jag vill veta vad varenda kartong i kattvindarna innehåller – dvs rensa, förfina, förbättra. 

❌ Nää, jag har inte koll på varenda kartongs innehåll. Några, men långt ifrån alla. 


= Sådär nöjd med endast ett önskemål infriat. Övriga finns det stor förbättringspotential kring. Kanske några får följa med även under 2023.