mitt senaste ...

• Min senaste skärmdump i telefonen:

(null)

Supersnygga shorts i härlig färg från Lindex. Så synd att vår klädkod på jobbet säger ’nej’ till shorts. 

• Mitt senaste klädesköp: 

En gul tunika från Monki och en citronbikini från Lindex. 

(null)

(null)


• Mitt senaste skickade sms:  (null)

Lämningslogistik med grannarna på gården!

• Min senaste postade bild på Instagram:

(null)

GoT-humor på bekostnad av bruksorten. 

• Mitt senaste inkommande messengermeddelande: 

(null)

Från mamma! 

• Min senaste pinnade inredningsbild:

(null)

Funktionellt, smart och personligt på en och samma gång! Älskar Pinterest! 

• Mitt senaste skickade mail: 

(null)

Jakt på enhetschef i bruksorten efter ett obehagligt telefonsamtal med en anställd ... 

• Senaste tagna mobilbild:

(null)

Livet med barn ... ❤️

• Min senaste att följa på Instagram:

Inspiration från Söder i Stockholm, med bilder som får mig att flämta ’villhöver’ flera gånger i veckan. Som detta köksbord! Kontot heter soders_retro

(null) 

• Min senaste lyssnade låt på spotify:  inte mitt val av låt men så värt för att se Elis digga och dansa loss till I Do


Min senaste lästa bok: Den om Kim Wall. Vilken bok. Vilken cool människa hon var. Vilket driv, glädje och närvaro hon besatt. Vilken stark familj hon kom från. Läs boken!


 • Min senaste nedladdade app: Dreams! En sparapp där man bestämmer ett belopp som ska vara sparat till ett visst datum, och sen räknar appen ut vad man ska spara per dag för att uppnå resultatet. Det finns olika sätt att spara som veckoöverföringar och kalendertriggers. 





















#1 - - Lillstrumpa:

Så fin tunika från monki 😍