hur vill du ha ditt bröllop?

Folk gifter sig till höger och vänster. Det pratas om klänningar, dekorationer, ringar och gästlista överallt. Två kompisar har gift sig hittills i år, kusinen ska gifta sig i september. En annan kompis är mitt i planeringen. Det är bröllopssnack överallt.

Det roliga är att inget bröllop är det andra likt. Alla har hittat sin stil, satt sin prägel på det. Precis som det ska vara. Fick frågan i lördags: hur vill du ha ditt bröllop? Oj, en fråga jag aldrig fått förrut.

Svaret: Silvana hade en kör i kyrkan som sjöng härliga låtar som "all you need is love". Davids kusin sjöng "I love you just the way you are" i kyrkan. Så en kör vill jag ha. Men jag har svårt att se mig vigas i en kyrkan. Det blir nog utomhus. Eller i Elviskapellet i Vegas. Just ja, pappa har ju redan bokat prästen som vigde syrran åt mig. Så det blir visst mitt i skogen i Skottland, i Drawing Room på Ardanaiseig Hotel. Om jag någon dag gifter mig, vem vet?

Det var inte det svaret tjejerna som frågade ville höra. Tror de var mer ute efter den här prinsessdömmen...

Men, hur vill du ha ditt bröllop?
#1 - - Lillstrumpa:

Visst ar det kul med brollop och som du sager alla ar ju sa olika! Men viktigaste av allt- skit i vad alla andra tycker! Det ar ditt brollop, din dag och dina drommar! Sa vill du komma ute hit i bushen, gor det! Vi vantar ;)

#2 - - puffin:

jonas Gardell måste komma på ditt bröllop och sjunga....Aldrig ska jag sluta älska dej....

#3 - - Julle:

Avslappnat och kul och inte så förbaskat urtjusigt.

...och inte vill jag behöva jobba själv heller...

:)

#4 - - Malin:

om allt funkar så blir det i september men du kommer ju, själv eller inte ?

#5 - - H:

Hallå där, Vegasprylen har du snott från mig, tänk inte ens tanken.....

#6 - - Anonym:

På en äng eller en strand. Litet personligt bröllop, lite bohemstil så där. Fest efter det. Nån fin låt acapella under vigseln. Jag kommer nog vara barfota.

#7 - - eremo:

På en äng eller en strand. Litet personligt bröllop, lite bohemstil så där. Fest efter det. Nån fin låt acapella under vigseln. Jag kommer nog vara barfota.

#8 - - Johanna:

På en grönskande äng i Dalarna!

#9 - - hanna:

Lillstrumpa: Jaa.. om Benni inte bygger bort amfiteatern så gifter jag mig där! =)



Puffin: Jaa, så klart att husguden måste vara med!



Julle: Ja, att det ska vara roligt är viktigare än tjustigheten. Håller med till 110%!



Malin: Är Andreas bjuden, menar du?



H: Bevis't! :D



eremo: Jaa, barfota på en strand - vilken dröm!



Johanna: åhhh! Även det låter som en dröm...