run Forrest run ....

Lidingöloppet är så gott som bokat och fixat. En planerardag i Örebro
nästa fredag och sen är det bara att köra!

Erik tipsade om Midnattsloppet och ja, bara att erkänna:
jag är sugen! 1 mil på söder mitt i natten vore kanon!!

*försvinn förkylning, försvinn - så jag kan ut och springa*
#1 - - Mani:

Erik var förbi sporten och lanserade idén för mig också... Vi kanske skulle hänga på?

#2 - - hanna:

Mani: jaa, jag gillar idén, klart vi är på!! :)

#3 - - Mani:

Jag ska kolla om datumet funkar för mig.

Har precis varit ute och testat det kuperade
5 km-spåret i Karlslund. Det bör funka bra som träningsspår för mig, lite trist att springa flera varv dock.

#4 - - Erik:

Och det bästa av allt med midnattsloppet (enligt Angela): Efteråt sätter man sig på en uteservering och tar en kall stärkande öl. Bara det är ju en anledning att plåga sig runt 10 kilometer i stadsmiljö. Klart ni ska hänga på!

#5 - - hanna:

mani: jag måste leta på nåt såndant spår här i k-holm!

erik: jag är övertygad! klart jag är på!

#6 - - Johanna:

Jag tänker också springa det! Tänkte jag iofs förra året också och då blev jag sjuk :(