när sverige går för långt

Va trött jag blir på detta land och jakten på jämnställdhet precis ÖVERALLT. Gränsen har redan passerats och nu är allt absurt och mer där till. Senaste pinsamma utspelet är Fru gåman. MEN LÄGG NER - vill jag bara skrika!

image1225

Vem bryr sig om det är en man eller kvinna som visar att det är ett övergångställe? Jag har i 28 år sett Herr Gårman visa vägen och jag har inte tagit nån skada - vad jag vet. En fråga bara: Hur mycket kostar detta byte oss skattebetalare, egentligen?

Enligt statssekreteraren Leif Zetterberg så finns det ju kvinnor också i trafiken, därav detta byte/tillägg... Men vem är det som har klagat i första taget? Den personen vill jag träffa! Läs mer här och här.
#1 - - Lillstrumpa:

Finns det inte na varre problem att koncentrera sig pa och spendera alla skattepengar pa?
Vem fan bryr sig om sana har saker?? ARGHHH!

#2 - - puffin:

Herregud!!!
Vart tog debatten om fastighetsskatten vägen??

#3 - - David Naylor:

Helt otroligt...

#4 - - Judy:

Vill de byta alla eller "hälften" av dem? Jag tycker inte det är en sadan dum idé egentligen, men det är klart att det finns viktigare problem. Om det inte kostar alltför mkt sa... varför inte?