Roma merda

sitter kvar på jobbet för att se klart il derby.
bländande fotboll blandat med uruselt spel.
känslor inblandat. prestige. ära.

3-2.
Roma merda.
fan.

less på att kommentatorn är så ett sånt roma-fan.
höjer laget till skyarna, störst//bäst//vackrast.
äckligt att höra. ska inte han vara neutral och
skildra det som sker på planen?

Bra jobbat la mia lazio!
visat en vilja. en kamp.
utan marginalerna på sin sida.

nu ska jag cykla hem och dränka mina sorger!
roma merda!
#1 - - Judy:

Totti rules!!! mmm, hade kommentatorerna varit Lazio-fans hade du inte varit lika "journalistiskt professionell" i din syn... ; )

#2 - - hanna:

lessen vännen, men fultotti satt skadad på läktaren. Jag tror jag hade reagerat likdant om kommentatorn var laziale för det är fel! Den här nissen gick över gränsen. Jag "hejar" inte på nåt lag när jag jobbar, som jag bevakar, fast jag vill det laget vinna. puss!

#3 - - puffin:

HAHA!!!!
Det tror man lagom mycket på...

#4 - - Judy:

Tack puffin : P