kusinträff

I lördags samlades vi kusiner på mammas hos min kusin Malin. Vi fick ihop sex av nio kusiner. 
(null)
Martin, Macke, Malin, jag, syrran och Anna-Maria ✨ Saknas gör min bror, Jocke (bror till Macke) och Karl-Henrik (bror till Anna-Maria). 

Vi var inte ensamma hos Malin. Mamma och hennes tre syskon var också samlade. 
(null)
Mamma, Hasse, Kjell och Bibi. ✨

Och med respektive och barn var vi runt 20 personer som fikade, pratade, drack bubbel, skrattade, lekte och åt pizza! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Mina ungar valde också att förvandla baren till badplats 💦
(null)

(null)

(null)

(null)

Det var en trevlig dag i Västerås! Vissa har jag inte träffat på flera år. Som ingifta moster Ulla-Britt träffade jag senast på min 30-årsfest ... De flesta bor runt bruksorten medan några av oss har bytt län. Då blir det krångligare att träffas. Hoppas vi kan göra detta till en årlig grej. Även om platsen flyttas, då Malin flyttar efter sommaren.