20 favoriter just nu

Favoritplagg för tillfället?
Min rosa fluffiga tröja och gråa mysbyxor. Lever i dem, mest för att de inte sitter åt i midjan pga injektionerna. 

Favoritsmycke för tillfället?
Förutom mina fuck cancer-armband som jag aldrig tar av mig är mitt nya armband en ny kelgris. 
Litet. Nätt. Tajt

Favoritskor för tillfället?
Har ett par blommiga platåsneakers (!) från Zara som bara väntar på att få användas, de är redan mina favoriter. 

Favorit skönhetsprodukt för tillfället?
Ansiktsmasken 
Sleeping sensation från Löwengrip. Den är så bra, överöser ansiktet med fukt. Toppen att kunna sova med den så ansiktet är tipptopp på morgonen. 

Favoritparfym för tillfället?
Rue de Varenne av Emma. Mumma för liljekonvaljer, päron och vit mysk! 

Favorithårprodukt för tillfället?
Saltspray som ger mitt platta glashår struktur och lite tjockhet. 

Favorit accessoar för tillfället?
Mina knallröda fingervantar, blir så glada av dem i denna gråhet till vinter. 

Favoritsak i handväskan för tillfället?
Lypsyl. Alltid en eller två lypsyl i väskan. 

Favorittillbehör för tillfället? 

I matväg är det alltid fetaost i alla möjliga former! 

Favoritmat för tillfället?
Ugnspannkaka! 

Favoritfilm för tillfället?
Precis sett om Frost och återigen skrattat högre än Elis. Den är sjukt rolig! 

Favorittvprogram för tillfället?
Missar helst inte På Spåret.

Favoritlåt för tillfället?
Kan äntligen lyssna på Kent igen så nu ljuder åter Sveriges bästa rockband i köket. Så svag för Gravitation. 

Favoritgodis för tillfället?

Polly puffar sea salt. Magiskt gott! 

Favoritblogg för tillfället?
Elsa Billgrens blogg - en spröd smällkaramell fylld med inspiration för hela livet. 

Favoritpodd för tillfället?
Inte fallit för poddar än ... 

Favoritkonto på Instagram för tillfället? 

@gavel25 - en retrobutik i Västerås. Ögongodis i varje bild 😍

Favoritbok för tillfället?
Bröderna Lejonhjärta. Har högläsning för hela familjen ur den varje kväll. Inte läst den på 20-25 år. Vilken bok, vilket språk. Oj så sorglig. 

Favoritmagasin för tillfället?
Har svårt att hitta tid till magasinläsning just nu men bläddra ofta i dem som samlar damm på soffbordet - Sköna hem, Härligt hemma och Plaza. 

Favoritblommor för tillfället?
Har precis tackat av hyacinterna för väl utfört arbete senaste två månaderna. Känner mig lite vilsen i blomtänket just nu, men blir alltid glad över mina monstreror 🍀

(null)