friskförklarad

Så svårt att ta in ordet ovan. Alltså inget mer waran, inga fler PK-prov att ta, inga fler undersökningar/röntgen/provtagningar. 

Röntgenplåtarna visar att propparna har läkt ut. Kvar finns inflammationen i vävnaden och det känner jag av. Kommer ha det kvar i ett par månader. 

Lungkapacitetetstesten visar på en syresättning i topp 👍🏼 Ett av testen var att gå i en korridor - så många varv som möjligt på sex minuter. Vet inte hur många varv jag gick men det blev 530 meter. Med lätt andfåddhet och en syresättning på 99 % till följd. Även utblåsttestet gick bra även om jag ligger lite lågt. Troligen på grund av icke-befintlig kondition. 

Lämnade Vrinnevi med lätta steg och tårar i ögonen. Tårar som svämmade över när jag kom in på jobbet och kollegan frågade hur det hade gått. Kunde inte hålla inne lättnaden, chocken och känslan av att jag äntligen kan börja leva igen. 😭 

(null)
Finaste kollegorna gav mig denna väldoftande skönhet och kramar 🌹