och så blev jag ett år äldre

Har sedan urminnes tider tyckt om att fira min födelsedag. Men inte att fylla år, att addera ett år till. Men i år känner jag stor tacksamhet över att bli ett år äldre. Att få fylla år. Efter starten på detta år är det svårt att ta något för givet. 

Ett år till alltså. 38 till antalet nu. Dagen tillbringades på utbildning med rolig stadsvandring i stan. Och en drös grattissms och digitala meddelanden. När jag kom hem möttes jag av denna syn: 
(null)
Vaddå hemligt?! 

Jag fick vara nyfiken över middagen men sen. Sen blev jag ordentligt firad av mitt gäng. Med sång, fina teckningar och detta presentbord ⬇️
(null)
Ska visa sen vad som gömdes under pappret. 

Och hemligheten i kylskåpet då? Jo, det dukades fram efterrätt som Elis sa och hemligheten var denna goding: 
(null)
En förtäckt chokladboll. Himmelskt god!