hej då maj

Årets femte månad är till ända - bland ljumna vårvindar, Bamselopp och melonfrossa. 
 
 
Vi såg Norrköpings symfonikers hyllning till Bowie med Magnus Carlsson, Jennie Abrahamsson och Motoby. Trevlig kväll med burgare på Broadway med Linda, Johan, Simon och Eva. 
När dagis var stängt badade vi bort dagen i Finspång. Superkul! 
 
 
 
En helg i bruksorten spenderas runt Skantzsjön och på Färna Herrgård med Julle. Åh vilken lyxig söndag hon och jag hade bland behandlingar, prat, afternoon tea och ännu mer prat. 
  
Äntligenäntligenäntligen melondags igen. 
 
Maj månad kommer med knopp, blom och doft.  
 
Bråvalla IK fyller 90 och bjöd in till Bamseloppet i spåret. Uppskattat! 
Jag och Sven-Doris gjorde vårt sista badmintonpass, och förberedelserna inför hens ankomst påbörjades. 
  
Magiska vårkvällar i Åkerby.
På Mors Dag uppvaktades jag med en bok, choklad och kladdkaka - snacka om att mina killar vet vad jag gillar!