lyxtid

Jag fick känna på hur det är att ha ett socialt liv mitt i veckan, efter jobbet nu i tisdags. Då hade jag och Julle bokat en simdejt i Sporthallen kl 19. Helt underbart och lyxigt med kompistid mitt i veckan. Prata, skratta, skvallra och röra på sig. Ovärderligt! Det kan jag verkligen sakna men så som jag jobbar och så som vi bor så funkar inte det. Inte just nu i alla fall. 
 
Och vem vet, det kanske var sista gången jag fick se Julles mage - nästa gång kanske Bubblan i egen hög person ligger i hennes famn ♥
 
 
Sporthallen - byggd 1939. nvändigt har inget ändrats sedan jag sist var här - år 1999. 
 
#1 - - Julle:

Visst saknar man det vardagliga och lite otvungna umgänget? Kul var det iallafall! :-) Och vad Bubblan anbelangar så blir det spännande att se vad det är som gömmer sig där inne i kaggen. Tack för bebiskläderna! <3