allt jag fick!

Nu har jag varit 35 år i tre veckor. Känns inte så märkligt, trots allt. På skänken står fortfarande alla fina kort, presentkort och några presenter som jag fick av nära och kära. En del presenter är redan nedgrävda, uppställda och uppätna :) Och vad fick jag då? Jo, allt detta: 
 
• Av mina pojkar fick jag: Björn Ferrys bok, en Sonny Angel, den stora Babusckafamiljen, pappersbok med redskap och arbetsbyxor med trädgårdsredskap. 
 
• Från min familj: En del av Greklandsresan, kryddor i urfina krukor och ballonger. 
 
• Från svärisarna: Presentkort på Svenskt Tenn. 
 
• Från Linda med familj: Presentkort på Kungsängens handelsträdgård
 
• Från Simon och Eva: Superfin Välkommen till ...-tavla. Med ugglor :) 
 
• Från Andreas mormor Gerd: Stockrosor
 
• Från Andreas farmor och farfar: Pengar. 
 
• Från Anna med familj: Presentkort på Åhléns, goijigodis och lyxig handcreme.
 
• Från Åkerby 1: Hallonbuskar. 
 
• Från storbonden/husbonden/chefen: Trisslotter som jag vann 60 kronor på. 
 
  
Och födelsedagen firades med grillning och cheesecake ♥
#1 - - Julle:

Det finns en present i hallsta oxå!

Svar: Åh, kommer den 23:e och hämtar, Julle!:)
mig