kan inte låta bli ...

... att räkna ner. till arbetsdagens slut. för det är starskottet på femdagarsflytten nu. åh. just nu ser jag bara allt kaos och fattar inte hur vi ska få ihop det. har svårt att glädja mig och längta efter att kunna dricka morgonens första kaffe på altan. ska iväg med tjejerna ikväll. ångesttankar om bilresan ner till söpring - fast jag vet att det kommer gå hur bra som helst. som det alltid gör. men ändå. kanske är seperationsångesten som spelar roll ockås.
#1 - - Bibi:

Lycka till med flytten. Det kommer att gå skitbra, ska du se.



Kram!

#2 - - Julle:

Vet du vad det här egentligen betyder Hannuschki?



Nej, jag menar inte att det blir ert första hus, nej jag menar inte att du äntligen ska få en trädgård och nej - det handlar inte om att du ska lämna er fina lägenhet.



Vet du vad det här EGENTLIGEN betyder?

...



INFLYTTNINGSFEST!!!!!!

#3 - - hanna:

Tack Bibi! hittills rullar det på kanon!



Och Julle: Inflyttningsfest är ju givet!