kalas

Igår hade jag kalas, som om nu 32 är något att fira. Mamma, pappa, John och Lotta kom, liksom Andreas föräldrar och broder. Det bjöds på sopplunch till det första gänget och sen när Söpringsfolket kom blev det fika: bullar, kakor och en supersöt marängtårta med mojitogrädde!

Och så mycket fina presenter jag fick. Är så galet bortskämd!

Av mamma&pappa fick jag en mammatopp och en italiensk kokbok. Herrejävlar vad vi ska laga medelhavsmat här! Och så hade de med sig min "Första boken om mig".

Av Andreas föräldrar fick jag den coolaste fågelholken ni kan tänka er. Och så utökades min Jelly Bean-samling med den vita skålen. Och av Andreas syskon fick jag Stora trädgårdsboken och presentkort på Bauhaus. Nu ska grannungarna motas i grind. Bokstavligt talat!


Tack alla! Ni är bäst ♥
#1 - - Anonym:

När ska vi som läser bloggen få veta när det är dax?

#2 - - hanna:

Anonym: vad tiden lider.

#3 - - Malin (det var jag):

Ok... hoppas allt är bra så länge. Det går ju inte att undvika frågan då du "hintar" ganska bra i bloggen. :)

#4 - - hanna:

Malin: Tack, so far so good! För våra familjer och vänner så är det inga hintar.