hej morfar!

Idag är det 26 år sedan du lämnade oss. På tok för tidigt. Jag var fem år och har bara suddiga minnesbilder av våra år tillsammans. Om bocciamatcherna i Munktorp, om hur vinden bet i kinderna vid Vallmorinken, om tystnaden under tevesporten.

Ja, många sportminnen. 

Och till en viss del har jag dig att tacka för mitt sportintresse. Ja, tänk så mycket sport vi skulle ha pratat. Du skulle ha kunnat lära mig allt om bandy, svensk bandymästare som du är. Och mycket mycket mer.

Det gör ont att du inte är med mig/oss här på jorden. Ha det bäst och hälsa mormor!

Kramar i massor ♥
#1 - - Malin:

All sport, tipsextra och grogg, Aftonbladet, mat kl 12 och 17 prick, KAIF-fotboll,Korsord och kortlek. Jag har många minnen av farfar och även ett "namn" -Malin Malurk sket i en pappersburk

#2 - - Bibi:

Ja, tänk vad sport ni kunde ha diskuterat. Ni skulle ha haft skitroligt. Kram!!