allt detta fick jag:

   

Från Andreas familj, Inger, Roger, Simon, Linda, Johan, Hannes & Lova fick jag blomster, Barncancerfondens halsband 'hope' och som en bonuspresent från Inger fick jag en magnet med kronprinsessan & Daniel :)

 

Från Ulla & Rune, Andreas farmor & farfar: Vackra blommor och presentkort i en blomsterbutik.

Från Gerd, Andreas mormor: en härligt rosa gerbera.

 

Från mina härliga jobbarkompisar: En elvips.

 

Från klanen Gabrielsson: morbror Hasse & Maua, kusin Malin, Johan, Julia & Jennie och kusin Martin, Carola & Felicia: Sex utsökta flaskor vin, en guidebok till Prag och ett nummer av Grönköpings Veckoblad anno 1980.


Från Nisse & Sofie: Rosébubbel.

 

 

Från syrran, Cornel & broder John: VM-mössa och VM-maskot från Sydafrika, tygkasse från älskade Primark, en skiva med nostalgilåtar och en skiva med mexikans musik. Olé!

Från Jessica, Cathrine & Roger: Presentkort hos Ticnet och utsökt (& uppäten) choklad.

 

Från Matias: Guidebok om Prag och tjeckiska pengar, koruna.

Från moster Bibi & Kent, kusinerna Jocke och Macke & Nettan och morbror Kjell & Ulla-Britt: Presentkort på IKEA!


Rånarbytet från banditerna Julle & Margitta bestod av härliga kort från vår uppväxt och en del kontanter, som hittills räckt till en härlig massage och ett par skor.

 

 

Från Anna & Peter: Ett underbart berlockarmband från Pandora.

 

Från min älskade Andreas: Ett par örhängen och en resa till RIGA!

 

Från Amelie: Den härligaste färgklicken i form av en godisskål.

 

 

Från min familj: Förutom all hjälp med handling, matladning, bakning och husering av anna, peter, jessica & matias så fick jag fyra champagneglas i Iittalas glasserie Essence.

#1 - - puffin:

Så många fina saker...

#2 - - Judy:

Oj vad härligt! Saknar dig! Kram