shalalala sundsvall dragons :)

En bra dag. Kul att sitta en timme på KVK:s träning och kolla. Rätt okej text blev det. Drakarnas sköna vinst över de östgötska blötdjuren känns mycket mycket bra :)

Lägg därtill ett vykort från Gambia, tack Julle!, och skatteåterbäringen! Undrar vart jag ska resa i vinter?!

Ledig två dagar nu. Fulltecknad onsdag. Kul med klippning (bajbaj skatbo!) och volleymatchen i öret. Mindre kul med sjukhusbesöket. Känns olustigt. Vill veta vad som är galet med min ljumske men samtidigt inte. Tänk om det är nåt värre - är tanken som slagit rot i mitt huvud just nu... gahh!

Nu ska jag äta, gäller att passa på eftersom jag inför röntgen & ultraljudet måste vara fastande så ingen frukost för mig imorgon bitti. Hur ska det gå?!  

Nu: nyponsoppa & macka med fetaost&paprika

#1 - - Lillstrumpa:

Det kommer ga bra imorron! Oroa dig inte!

Lycka till med fastandet dock :)

#2 - - Malin:

Jag ska också till Öret idag, onsdag men bara till HK på kurs. Ska fixa till så Kaisa Wallin och tjejerna i Örebro vinner ikväll

#3 - - Anonym:

Drakarna Suger ;)

#4 - - hanna:

Lillstrumpa: Tack :)



Malin: Hälsa Öret!! och haha på att Örebro vinner ikväll, haha!



Anonyma Winson: äsch, lyssnar inte så mycket på dina ord, vad har du för koll på svensk basket i Kina, va?! ;-)

#5 - - Winson:

Min gamla tranar spelar i doplphins Fred Drains, allt jag kan om basket e fran honom :)

#6 - - Winson:

Glomde att tillagga att han e Sverige Basta spelare, Def och rebounds