Namnsdag

Grattis alla Marior.

Det är vår dag i dag (och Linda som fyller år - grattis vännen!)

När vi var små, jag&mina syskon, firade vi alltid Mariadagen hos mormor, med hela släkten. Tårta, kaffe, saft och skratt. Helt underbart. Min lillebror var så avundsjuk för att jag och syrran fick presenter. Han ville ju också ha så han fick kort&gott heta Bo John Erik Maria ett par år - så han fick paket också =)

Jag kommer nog fira dagen med att ligga i soffan och kolla damernas tremil från skid-VM. Men ska först ner till Ica och köpa nåt gott - för det är jag värd!
#1 - - Lillstrumpa:

Grattis och tack!

Har du grattat John an? :)

Sjalv "firar" man med jobb!

#2 - - puffin:

Firar oxå på jobbet, men det är ju snart som hemma, man är ju mera där än hemma....

Ska nog klämma till med nåt smarrigt till kvällen.

Tror du John har slutat heta Maria???