domen lyder...

... en nervkapsel i kläm i ljumsken.

Sjukgymnasten hos Ortophysio tror att jag har råkat ut för en bristning i ljumsken(!) som har läkt ihop men att jag har ändrat mitt steg vilket gjort att en kapsel har kommit i kläm. Att detta skulle ha nåt med bristningen i låret att göra trodde han inte.

Men shit vad han klämde, tryckte, drog och böjde. Jag har så ont just nu så det finns inte ord. Jag har fått tre övningar jag ska göra + att jag ska cykla på träningscykeln. Dessutom ska jag knapra piller i fem dagar. Och tillbaka till Flen torsdagen den 9 oktober. Akupunktur kan bli akutellt. Liksom rehabträning i deras gym.

Han har haft en patient tidigare med samma symtom. En karatetjej som blev bra efter ett par behandlingar. Han är övertygad om att jag kommer bli bra. Gissa om det kändes skönt att höra. Åh, nu känns det hoppfullt igen!
#1 - - Lillstrumpa:

Va skont att fa veta vad som ar fel for nu kan det ju fixas!

Hoppas det gar bra med ovningarna sa att det blir battre snart!

#2 - - eremo:

va bra att nån är positiv när det gäller ditt onda. bara det gör det lite enklare. kram