tröttelitrött

Svårt att lämna sängen imorse, kunde lätt ha legat kvar hela veckan... Utanför vräkte regnet ner, längesen jag såg så sjukt mycket vatten. Så, trött och less på regnet kommer man till jobbet och läser ett par irriterande mejl från folk/läsare som tycker att jag gjort fel i min artikel om Midnattssolsrallyt. De tyckte jag skulle ha skrivit om andra personer än de jag valde. Så jag fick mig en dos av "du är så dåligt - du gör inte ditt jobb - märks att du inte är duktig på ditt jobb".

Häpp.

Det satte liksom prägeln på denna dag. Dessutom åt jag glass efter maten, vilket min mage inte gillar. *aj* Och snart ska jag ut på ett jobb, i spöregnet. I can't wait.

usch va' jag är trött!
#1 - - Malin:

Tråkigt väder, tråiga människor finns det gått om. Tur att det alltid kommer sol efter regn...

#2 - - Antoniovanessa:

really good site!!