föreåefter

Före:  Efter:

Någon som ser nån skillnad?
Det gjorde inte någon av mina kollegor
- efter 9 timmar tillsammans.
Och ja, jag kan fortfarande inte ta kort på mig själv
utan att se ut som ett ärkemupp!
#1 - - puffin:

Jättefint blev det....

#2 - - Linda:

Wooooow! Skitsnyggt! Jag vill också gå till frissan...
Och du, det är karlar du jobbar med, de ser tyvärr inte sådana saker så ofta...

#3 - - eremo:

klart man ser!
GOD! Bra blev det oxå.

#4 - - Anonym:

Puff: tack!
Linda: tack :) Visst är karlar fantastiskt blinda!
Eremo: tack å tack!!

#5 - - Erik:

Nämen snyggo!

#6 - - Mani:

Det måste vara nåt skumt med mina kollegor. De ser sånt där - eller så har de tur när de gissar. :)

#7 - - hanna:

Erik: tack :-)

Mani: hahahaha!!

#8 - - David:

hehe, det där hade ju till och med jag sett :D