2oo8

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Varit på tre fantastiska bröllop inom fem månader.


2. Höll du några av dina nyårslöften?
Hade inga löften, faktiskt.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Jenny fick sin lilla Emma.

4. Dog någon som stod dig nära? Ja.


5. Vilka länder besökte du? Skottland, Kanarieöarna (så egentligen ska jag ju skriva Spanien), Österrike.


6. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? Fler resor, fler skratt och myspys med vänner.


7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas? 3 maj, 20 juni, 28 juni, 6 september.


8. Vad var din största framgång 2008? Jobbet, måste jag svara.


9. Största misstaget? Kommer inte ihåg.


10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Har varit sjukskriven en tid pga stress, och ett par förkylningar har jag hunnit med.

11. Bästa köpet? Datorn.

12. Vad spenderade du mest pengar på? Datorn, resor.


13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008? Im your's, Curly Sue, Sex on fire, Håll ditt huvud högt.

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladade, ialla fall stundtals. Det har varit ett glatt år men självklart ledsna perioder också. Skön balans, måste jag nog säga.


15. Vad önskar du att du gjort mer? Rest!


16. Vad önskar du att du gjort mindre? Analyserat.


17. Blev du kär i år? Jaa.

18. Hur många one night stands?  Ha! Om så, så skulle jag nog inte skriva det här...


19. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Hatar och hatar, ogillar skarpt låter bättre. Men nej, det kan jag inte påstå.


20. Något du önskade dig och fick? Kärlek.


21. Något du önskade dig men inte fick? Ett jobb.

22. Vad gjorde du på din födelsedag? Var i Glasgow, vinkade av syrran som for hemåt, utforskade West End, åt och drack gott.


23. Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre? Självfallet.


24. Vad fick dig att må bra? Vänner, familjen, katterna och mina resor.


25. Vilken kändis var du mest sugen på? Hugh Grant är ju en goding liksom Jocke Berg och Anders Wendin.

26. Vem saknade du? Många...


27. De bästa nya människorna du träffade? Många sköna bekantskaper att skratta med.

28. En värdefull läxa du har lärt dig i år? The winner takes it all. The loser standing small.

29. Citera en sångtext som summerar ditt år: "And It's our God-forsaken right to be loved love loved love loved"

#1 - - Judy:

Vilken rolig! Hoppas det är okej om jag snor samma frågor till min blogg : )) ???

#2 - - hanna:

Judy: SÅ KLART! Jag har ju själv snott den.. hehe! PUSS!

#3 - - Judy:

Bra, då är det klart! Du kan kolla nu : )))